روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل
دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیستان
ارسال توسط admin

 

http://sohylirani.persiangig.com/image/DSC03544.JPG

http://sohylirani.persiangig.com/image/DSC03547.JPG

http://sohylirani.persiangig.com/image/DSC03579.JPG

http://sohylirani.persiangig.com/image/DSC03569.JPG

 

 




ارسال توسط admin
اوشیدا:19بهمن ۱۳۳۰ یادآورقیام خونین ودلاورانه مردم سیستان است که باجسارت وشهامت بی نظیر،درزمانی که خاندان پهلوی با حمایت آمریکا حکومت می کردند باخیزش مردانه ،کاخ آمال وآرزوهای دیرینه خاندان خزیمه راسرنگون وبه سلطه صدساله این خاندان پایان بخشیدند.
19بهمن ۱۳۳۰ یادآورقیام خونین ودلاورانه مردم سیستان
به گزارش پایگاه خبری اوشیدا:دلاوران سیستانی باقیام تاریخی خود ثابت کردند که درتمام دوران حیات ازعصر کین خواهی ایرانیان گرفته ،تادوره پهلوانی وتاریخی هیچگاه سلطه بیگانه را نپذیرفته و نگاهبانان ازجان گذشته دردفاع ازکیان ایران هستند . بنابراین قیام تاریخی ۱۹ بهمن نیز ادامه همان خیز شهادتی تاریخی ۱۹ بهمن سال ۱۳۳۰ کاندیدای راستین مردم سیستان آیت ا... میرزا ابراهیم شریفی ازروحانیون خوشنام سیستان بود زیرا سردار محمدرضا خان پردلی (سرابندی) رهبرقیام مردمی اعلام داشته بود نماینده سیستان باید یک سیستانی باشد ودولت وحکومت نمی تواند خواسته خودرا به مردم سیبستان تحمیل کند.
دولت که با تمام قدرت از امیرحسین خزیمه علم حمایت می کرد به بازرس اعزامی وفرماندار اعلام داشته بود که باید خزیمه ازصندوق آرا بیرون بیاید.

بنابراین چندروز قبل از روز انتخابات باحمایت ودسیسه رئیس ثبت احوال زابل تمامی صندوقها رابنام امیرحسین خزیمه انباشتند وصبح روز ۱۹ بهمن صندوقهارا به محل شعب اخذ آرا درشهر وبخشهای تابعه فرستادند. به این امید که صندوقهای پرشده راعصربه شهر برگردانند وبه ولی نعمتان خوددرتهران اعلام نمایند که دستور وخواسته شما برآورده شد.

رهبری قیام وبزرگان سیستان تاساعت ۷ صبح ۱۹ بهمن به مراجع ذیصلاح درتهران وشهرزابل اعلام داشتند که ازتقلب پرهیز شود. زیرا شهرزابل ومراکز اخذ رای درمحاصره آزادیخواهان سیستانی است. اما غرور وتکبر دولتی ها به حد ی بود که به خواسته مشروع وبه حق مردم هیچ ترتیب اثری داده نشد ، رهبری قیام پس از مذاکره با بزرگان سیستان وآیت ا... شریفی به نتیجه رسیدند که راه حل ازبین بردن صندوقها ی آرا می باشد. وابستگان رژیم و هواداران خاندان علم تهدید راهم جدی نگرفتند حتی ازتوهین هم فروگزار نکردند.

توهین یکی ازپیش کاران وابسته به خاندان خزیمه برای سیستانی ها قابل اغماض نبود. بنابراین دستور شکستن صندوقهای آرا صادر شد، ناگهان ازچهارگوشه شهرزابل فریاد یاحق درفضا طنین انداز شدودرساعت ۸:۱۵ دقیقه صبح روز ۱۹ بهمن تمامی صندوقها شکسته و آرا درفضا پراکنده شد .بازرس وفرماندار کشته شدند. وآیت ا... شریفی ،سردارمحمدرضاخان ودیگر سران وبزرگان سیستان بازداشت شدند برخی از آزادیخواهان سیستانی به زندانهای طولانی محکوم شدند وسردارمحمدرضاخان پردلی پس از ۱۶ سال تبعید درسال ۱۳۴۶ به سیستان بازگشت .



ارسال توسط admin
ارسال توسط admin






تاریخ: 16 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط admin






تاریخ: 16 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط admin





تاریخ: 16 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط admin
خبرگزاری آنا: امام جمعه زابل گفت: سعی کشورهای غربی براین است که دانشمندان ما از مسائل علمی و پژوهشی دور بمانند.

به گزارش خبرنگار آنا از زابل، مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر، همزمان با سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، با حضور امام جمعه و فرماندار زابل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل برگزار شد.

امام جمه زابل در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش گفت: سعی کشورهای غربی براین است که دانشمندان ما از مسائل علمی و پژوهشی دور بمانند ؛اما عزم و اراده دانشمندان ما نشان داده است که آنان در این عرصه نیز مغلوب شده اند.

امام جمعه زابل به پیشگامی ایرانیان در تمامی عرصه های علم و دانش در قرون گذشته اشاره نموده وافزود:در زمانی که اروپائیان در قرون وسطی شخصیتهای علمی را محاکمه می کردند، ما دانشمندانی چون ابن سینا،خوارزمی و... داشتیم و دلیل سبقت علمی غرب از ما این است که ما در زمینه پژوهش و تحقیق رشد چندانی نداشته ایم.

سید کاظم طباطبایی درافشان به هجمه ها و اقدامات مغرضانه غرب علیه دانشمندان ما اشاره نموده و گفت: سعی کشورهای غربی براین است که دانشمندان ما از مسائل علمی و پژوهشی دور بمانند؛ اما دانشمندان ما با عزم و اراده ستودنی شان نشان داده اند که آنان در این عرصه نیز مغلوب شده اند.

در ادامه از پژوهشگران برتر این واحد دانشگاهی تقدیر شد.

http://www.ana.ir/detail.aspx?id=66285




تاریخ: 16 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط admin

حجت الاسلام طباطبایی:
کشورهای غربی سعی دارند دانشمندان ایران از مسائل علمی و پژوهشی دور بمانند
زابل - خبرگزاری مهر: امام جمعه زابل گفت: سعی کشورهای غربی براین است که دانشمندان جمهوری اسلامی ایران از مسائل علمی و پژوهشی دور بمانند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید کاظم طباطبایی ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر که همزمان با سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل برگزار شد، اظهار داشت: عزم و اراده دانشمندان ایران اسلامی نشان داده است که دشمنان نمی توانند مانع دستیابی آنان به مسائل علمی و پژوهشی شوند و در این زمینه مغلوب مانده اند.

وی به پیشگامی ایرانیان در تمامی عرصه های علم و دانش در قرون گذشته اشاره کرد و گفت: در زمانی که اروپاییان در قرون وسطی شخصیت های علمی را محاکمه می کردند، ما دانشمندانی مانند ابن سینا، خوارزمی و... داشتیم و دلیل سبقت علمی غرب این است که ما در زمینه پژوهش و تحقیق رشد چندانی نداشته ایم.

وی به هجمه ها و اقدامات مغرضانه غرب علیه دانشمندان جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: سعی کشورهای غربی براین است که دانشمندان ما از مسائل علمی و پژوهشی دور بمانند اما دانشمندان ایران اسلامی نشان داده اند که دشمنان مانند همیشه ناکام مانده اند.

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1768868




تاریخ: 16 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط admin

امام جمه زابل گفت: سعی کشورهای غربی براین است که دانشمندان ما از مسائل علمی و پژوهشی دور بمانند ؛اما عزم و اراده دانشمندان ما نشان داده است که آنان در این عرصه نیز مغلوب شده اند.

حجت الاسلام سید کاظم طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان به پیشگامی ایرانیان در تمامی عرصه های علم و دانش در قرون گذشته اشاره نموده و افزود: در زمانی که اروپائیان در قرون وسطی شخصیتهای علمی را محاکمه می کردند، ما دانشمندانی چون ابن سینا،خوارزمی و... داشتیم و دلیل سبقت علمی غرب از ما این است که ما در زمینه پژوهش و تحقیق رشد چندانی نداشته ایم.

سید کاظم طباطبایی به هجمه ها و اقدامات مغرضانه غرب علیه دانشمندان ما اشاره نموده و گفت: سعی کشورهای غربی براین است که دانشمندان ما از مسائل علمی و پژوهشی دور بمانند؛ اما دانشمندان ما با عزم و اراده ستودنی شان نشان داده اند که آنان در این عرصه نیز مغلوب شده اند.

اجتماعي  14:31:21 1391/09/27

919-18214-5 كد خبر




تاریخ: 16 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط admin
عضو هیات امنای دانشگاه های آزاد سیستان و بلوچستان در گفت و گو با آنا مطرح کرد:

افزایش تولید علم و ارتقای فرهنگی استانها با هیات امنایی شدن دانشگاه آزاد/ایجاد ارتباطات مؤثر آموزشی، علمی و پژوهشی

محمد رضا نورا  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به ابلاغ و اجرای مصوبه هیات امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: با توجه به گستردگی این دانشگاه و توزیع جغرافیایی آن در سراسر کشور، شیوه مدیریت و سیاست گذاری آن به صورت متمرکز جوابگوی نیازهای همه واحدهای دانشگاهی نیست. وی افزود:....




تاریخ: 16 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط admin

http://sohylirani.persiangig.com/image/1391110112434044264083.jpg

بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زابل از خبرگزاری آنا و روزنامه فرهیختگان

خبرگزاری آنا: محمد رضا نورا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل صبح امروز  از رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل صبح  امروز یکشنبه با حضور در ساختمان فرهیختگان دانشگاه آزاد از خبرگزاری آنا و روزنامه فرهیختگان بازدید کرد.

نورا ابتدا با حضور در خبرگزاری آنا  از بخش های مختلف گروه های خبری این رسانه بازدید کرد و با دبیران و خبرنگاران هر بخش به بحث و تبادل نظر پرداخت.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زابل در این دیدار با نحوه تولید اخبار در گروه های مختلف و نحوه انتشار آن آشنا شد  و  در ادامه از روزنامه فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کرد.

وی در این دیدار بعد از بازدید از گروه های خبری این خبرگزاری با خبرنگاران و دبیران هر بخش به گفت و گو و تبادل نظر پرداخت و با نحوه تهیه و تولید اخبار تا مرحله انتشار و چاپ آشنا شد.

نورا از زحمات خبرنگاران و مدیران رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص انتشار بموقع و گسترده اخبار بویژه اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

رضا همدانچی مدیر عامل خبرگزاری آنا و حمیدرضا عابدی خرسند مدیر مسوول روزنامه فرهیختگان در حاشیه این بازدید،گزارش کوتاهی از عملکرد رسانه های دانشگاه در دوره مدیریت جدید ارائه دادند.




تاریخ: 16 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط admin
20 مین یادواره شهیدان دولتی مقدم و همرزمان

سخنران: یکی از فرماندهان دفاع مقدس اعزامی از تهران

مداح: حاج احمد خلف زاده اعزامی از خوزستان

زمان: پنج شنبه پنجم بهمن ماه 91 ساعت 2/5 عصر

مکان: زابل مصلی المهدی




تاریخ: 16 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط admin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 58719
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1